پایان نامه > کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود > صنایع و مدیریت > مقطع کارشناسی ارشد > سال 1402
پدیدآورندگان:
فائزه اسماعیل پور [پدیدآور اصلی]، مصطفی مرادی مقدم [استاد راهنما]
چکیده: پلتفرم ‌های رسانه ‌های اجتماعی، جایگزین روش های آموزشی سنتی به عنوان محیط‌های مجازی برای اهداف آموزشی شده‌اند تا یادگیرندگان را قادر به تولید، اشتراک‌گذاری و دریافت مطالب ساخته‌ شده توسط کاربر رسانه های اجتماعی کنند. با افزایش رقابت، بسیاری از مؤسسات زبان، دیده شدن در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی را دشوار می دانند. علاوه بر این، همه گیری ویروس کرونا (Covid-19) نیاز به یادگیری به روش آنلاین را افزایش داد. در نتیجه، موسسات زبان ترجیح داده اند که انگلیسی را به صورت آنلاین آموزش دهند، اما زبان آموزان با یادگیری آنلاین آشنا نیستند. بنابراین، موسسات زبان باید دروس آنلاین خود را به منظور جذب و تشویق دانش آموزان به ثبت نام در آموزش آنلاین انگلیسی عمومی کنند. یک کمپین تبلیغات اینترنتی کارآمد به موسسات زبان یا فریلنسر ها کمک می کند تا زبان آموزانی با سطوح مختلف و متفاوت جذب کنند. هدف این تحقیق پاسخ به این سوال است که، متخصصان ELT چگونه می توانند از ابزارهای رسانه های اجتماعی برای کمک به زبان آموزان در یادگیری زبان استفاده کنند و همچنین به طور بالقوه از آنها در توسعه ی برنامه های تبلیغاتی برای آموزش زبان استفاده کنند. طرح تحقیق از نوع غیرآزمایشی و توصیفی است. 60 نمونه شامل فیلم و عکس از این پلتفرم های رسانه های اجتماعی انتخاب شد. ما به گفتمان تبلیغات مؤسسات زبان انگلیسی در رسانه های اجتماعی پرداختیم تا تکنیک ها و استراتژی های متقاعدکننده ای را که آنها برای جذب زبان آموزان به کلاس های آنلاین به کار می گیرند، شناسایی کنیم. نتایج نشان داد که «تقابل» و «کمیابی» پرکاربردترین اصول متقاعدسازی بودند، در حالی که «تعهد و ثبات» و «رضایت عمومی» کمترین اصول متقاعد سازی در تبلیغات ELT بودند. یافته‌ های این مطالعه می‌توانند اولا توسط محققان برای مقایسه راهبرد های متقاعدکننده مورد استفاده در سایر کشورها و فرهنگ ‌ها برای یافتن الگوی کلی مرتبط با همه ی فرهنگ ‌ها مورد استفاده قرار گیرد. ثانیاً این یافته ها می توانند به عنوان الگویی برای ارائه تکنیک های متقاعدکننده برای موسسات زبانی که کلاس های آنلاین انگلیسی دارند مفید باشد. سوما، معلمان انگلیسی که به صورت آنلاین انگلیسی تدریس می کنند، می توانند از استراتژی های متقاعدکننده برای جلب توجه زبان آموزان به کلاس های آنلاین استفاده کنند. و در نهایت نتایج این مطالعه برای اهالی حوزه تبلیغات نیز مفید است.
کلید واژه ها (نمایه ها):
#کلمات کلیدی: یادگیری آنلاین؛ تحلیل محتوا؛ متحصصان ELT؛ زبان متقاعد کننده؛ رسانه های اجتماعی
محل نگهداری: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود
یادداشت: حقوق مادی و معنوی متعلق به دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد.
تعداد بازدید کننده:
پایان نامه های مرتبط (بر اساس کلیدواژه ها)